יום שבת, 17 במאי 2008

שיעור אינטרוייז

ביום שלישי האחרון התנסתי לראשונה במפגש אינטרויז. אני חייבת לציין שהתלהבתי כמו ילדה קטנה. שיתפתי את כל מכריי בהתנסות שהייתה לי. אני חושבת שהשילוב בין שיעורי אינטוייז לבין שיעורים פנים מול פנים, הוא שילוב מדהים. שיעור זה הראה לי עד כמה אנחנו בבתי הספר מיושנים. בבתי הספר עורכים ימים מקוונים בהם מעבירים משימות דרך אתר בית הספר לתלמידים והם צריכים לבצען מבלי להגיע לבית הספר. מיותר לחלוטין, הרי לבצע משימות דרך אתר בית הספר לא צריך לעשות יום מקוון בו התלמידים נשארים בבית, אלא יש להשתמש בכך כל השנה. לעומת זאת אם היתה מערכת אינטוייז, אז הייתי אומרת ששווה לנצלה עבור יום כזה .

5 תגובות:

ערן אמר/ה...

מרב אני מסכים איתך כרגיל (חבל שאין אייקון של "לקקן") אני חושב שזו הייתה חוויה שגרמה לי לשאול "מדוע לא יותר?" מדוע לא כל המפגשים הם כאלה? נוסיף מצלמת רשת וכל הקונספט של לנסוע לרעננה (אני לא קל"ב כמוך) לחפש חנייה, להביא את הלפ-טופ, הוא כל כך מיושן שזה מפחיד. מצד שני יהיו תמיד כאלה שיעדיפו את הגישה האישית

raneen אמר/ה...

שלום מירב
את גורמת לי להתחרט שלא השתתפתי,
אך בכל זאת גם אם קראתי את ההערות שלך קודם לא הייתי עושה אחרת כי אין לי אפשרות את הלימודים שלי אני מתחילה אחרי 12 בלילה או בימי חופש,זו אחת הסיבות בגללן בחרתי באוניברסיטה הפתוחה.

shulamit אמר/ה...

הי
מבחינת חיסכון בזמן לאלה שאינם קלבניקי"ם ולאלה שלא יכולים להגיע מכל סיבה שהיא, אין ספק שמפגשי אינטרוויז הם פתרון נהדר. אך יחד עם זאת התקלות הרבות הן בקורס הזה והן בקורס אחר בו אני משתתפת מאוד מקשים על שיעור תקין ויעיל. לכן, אני חושבת שככל שיהיו יותר מפגשים כאלה התקלות יפחתו והשיעורים יהיו יעילים יותר.
וערן תמיד יהיו כאלה שיעדיפו את הטכנולוגיה הישנה יותר כמו שכיום יש מורים שעדיין קשה להם להיכנס לעולם המחשבים ועדיין מסתמכים על לוח וגיר, דפי עבודה כתובים בעט ולא במחשב וכן הלאה, אך כמה זמן הם יוכלו לדחות את המעבר?? בסופו של דבר הם יצטרכו להצטרף לזרם... אותו דבר יכול לקרות לדעתי בשיעורי האינטרוויז.
שולמית

Anin אמר/ה...

דווקא מהאינטרוויז פחות התלהבתי
הלמידה בה נורא איטית ולא יעילה מבחינת זמן

לעומתה, מערכת האופ"ק, פלטפורמה של האו"פ, הרבה יותר נוחה ומהנה

השאלה היא באמת מדוע לא מקליטים את כל הקורסים שהאו"פ מציעה באופ"ק?

נעמה אמר/ה...

אני חושבת שאני מעדיפה אינטרוויז למרות היתרונות לכאורה של שיעור האופקץ לפחות באינטוויז יש תיעוד מלא . ואפשרות לשיחה קוליתץ
החיסרון העיקרי של האופק הוא חוסר מבחינתי שהצאט שמהווה חלק נכבד מהשיעור אינו מתועד.


נעמה סלע